Ulei motor 10w40 I Sigma Top MS, Eni, aprobat Renault, Caterpillar, Volvo

Livrare din stoc in 24-48h
Transport gratuit la comenzi peste 500 lei
Consultanta gratuita la 0745161124
Plata sigura prin card, OP sau ramburs
Preturi afisate cu TVA inclus

533,12 lei5.098,55 lei

SKU: 14443961 Categorie: Etichetă:

Available Options

SKUCantitatePriceQuantity 
7975205L5.098,55 lei
315920L533,12 lei

Eni i-Sigma top MS 10W-40 este un ulei de motor cu tehnologie sintetica care colecteaza experienta si cunostintele dobandite, in multe decenii, in sectorul lubrifiantilor din cercetarea Eni.

Produsul este conceput in mod expres pentru a indeplini cerintele de lubrifiere de ultima generatie de Motoare diesel Heavy Duty, echipate cu dispozitive de post-tratare de evacuare. Este un lubrifiant formulat cu aditiv „low SAPS” (cenusa sulfatata, fosfor, sulf) tehnologie capabila sa asigure o fiabilitate maxima a motorului. Poate fi folosit si in vehiculele grele pe gaz natural.

Caracteristici

  • Eni i-Sigma top MS 10W-40 este un lubrifiant de inalta performanta potrivit pentru a face fata conditiile cerute de motoarele Heavy Duty care echipeaza: camioane, autobuze, constructii utilaje si vehicule agricole. Este rezultatul unei formulari echilibrate de uleiuri de baza si cea mai recenta tehnologie de aditivi „low SAPS” (cenusa sulfatata, fosfor, sulf).
  • Produsul garanteaza cea mai buna protectie a motorului si, in acelasi timp, mentine o pelicula de ulei foarte rezistenta chiar si in conditii grele de functionare.
  • Un alt element distinctiv al produsului este capacitatea de a-si mentine proprietatile nealterate pe toata durata utilizarii; in special, rezista la deteriorarea cauzata de oxidare fenomene.
  • Eni i-Sigma top MS 10W-40 utilizeaza un pachet de aditivi special dezvoltat pentru a oferi produs proprietatile necesare pentru a reduce fenomenele de uzura.
  • Produsul este formulat cu un pachet adecvat de aditivi Heavy Duty, asigura performanta superioara, protectia motorului si durabilitate.
  • Eni i-Sigma top MS 10W-40 este potrivit pentru utilizarea in acele aplicatii pentru care Daimler Producatorul de camioane solicita declaratiile de performanta DTFR 15C100 si DTFR 13D110.

Specificatii, norme, aprobari

  • ACEA E7, E8, E11
  • ACEA E6, E9
  • API CK-4
  • Caterpillar ECF-3
  • Cummins CES 20086
  • Detroit Diesel 93K222
  • JASO DH-2
  • MAN indeplineste M 3477
  • Clasa B de ulei Voith Retarder
  • Deutz DQC IV-18 LA (Aprobat)
  • DTFR 15C110
  • DTFR 15C120
  • MACK EO-S-4.5 (Aprobat)
  • MAN M 3775 (Aprobat)
  • MTU tip 3.1 (Aprobat)
  • Renault VI RLD-3 (Aprobat)
  • Volvo VDS-4.5 (aprobat)

 

Norma

ACEA E11, ACEA E7, ACEA E8, ACEA E9, API CK-4, Caterpillar ECF-3, Cummins CES 20086, Detroit Diesel 93K222, Deutz DQC IV-18 LA, DTFR 15C110, DTFR 15C120, JASO DH-2, MACK EO-S-4.5, MAN M 3775, MAN meets M 3477, MTU type 3.1, Renault VI RLD-3, Voith Retarder Oil Class B, Volvo VDS-4.5

Utilizare

Autocamioane, Camioane, Tractoare

Vascozitate

10W40

Cantitate

205L, 20L

Aprobare

Caterpillar, Cummins, Detroit, Deutz, DTFR, MACK, MAN, MTU, Renault, Voith, Volvo

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Ulei motor 10w40 I Sigma Top MS, Eni, aprobat Renault, Caterpillar, Volvo”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top